tirsdag 15. november 2011

FORMEL 1 OG PAUL McCARTNEY

På lørdag og søndag dro vi til Yas Island, Abu Dhabi, for å se Formel 1.Fytti grisen så de bilene bråker. Det var umulig å høre noe som helst der de suste forbi i nærmere 300 km/t. Ørepropper og hørselvern ble redningen. Ulempen med ørepropper er bare at du hører ikke speakeren snakke, så når du i utgangspunktet ikke har peiling sitter du i grunnen i to timer å ser på biler suse rundt og rundt helt til noen klapper. Da skjønner du at løpet er slutt og kan spørre hvem som vant. Gøy opplevelse da:)






Etterpå var det duket for Paul McCartney konsert. Mangler ikke energi den gamle mannen der kan en trygt si.
Kjøpte to brus i samme slengen så jeg skulle slippe å stå i kø. Mannen i kassen ville ikke gi meg korkene til flaskene, så da stod jeg der da med en i hver hånd.

Så fornøyd;)

Kan dere se han? Haha:)

Talast!

1 kommentar:

  1. Stæilish!! Då kan du kryssa av formel 1 på lista over things to do... Sikkert kjekke opplevelse=)
    Neste gong eg komme ned må eg kanskje vurdera å ta me min bil... :P
    Kos og klem =)

    SvarSlett