onsdag 11. april 2012

PHOTOSHOOT MED SCANDINAVIAN HEALTH & PERFORMANCE


Inger og Ian åpner snart sine egne lokaler i JLT Swiss Tower. Der vil de tilby personlig trening og trening i små grupper slik at deres kunder skal få så nær oppfølging som mulig, så ingen sjangs for snikpauser her altså. I tillegg kan du få ernæringskonsultasjon av Inger og en rekke behandlinger av naprapat Ian. Alt dette under samme tak i gjennomførte lokaler med topp utstyr, kunnskap, fantastisk utsikt og ikke minst strålende stemning. Til dere som bor i Dubai: "Trenger du en kickstart på treningen, så er dette stedet"!

I forbindelse med åpningen av SHP skal det lages flyers og diverse, og jeg ble spurt om å være med på et gruppetreningsbilde. Jeg visste at min intense observasjon av "the russian beachpose" ville komme meg til nytte en vakker dag hoho. Det ble litt døtid, men på SHP ligger vi ikke på latsiden så Inger og jeg hadde vår egen lille photoshoot.


                      Jeg var litt sånn i begynnelsen: "Herregud, hva er det jeg har sagt ja til"!


                      ...men det er bare å klistre på seg gliset:)


   Inger lager et poeng ut av at hun har sluttet å drikke diet pepsi, neida eller jo hun har sluttet altså,     flinking:)


                      Aldri lett å vite hva som skjer bak ryggen på deg når denne dama er i aksjon.


Vi hadde det hvertfall veldig morsomt, så får vi håpe at noen av bildene som fotografen tok kan brukes. Hvis ikke så skylder vi like så greit på fotografen hoho:)

Etter denne seansen var jeg full av energi. Det er på en måte den innvirkningen disse menneskene har på deg. Tok meg en etterlengtet tur på Fidelity -treningssenter-, en tur jeg høyst sannsynlig skal kjenne i rompa imorgen haha:)

Håper dere har hatt en fin påskeferie i kalde nord eller varme Dubai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar