lørdag 26. mai 2012

MILAN - ISEO

Endelig har turen vi har sett frem til nå i lengre tider her. Torsdag reiste vi fra Dubai til Milan. Anledning: Susanne og Erik sitt bryllup. De har valgt å gifte seg i fantastiske Italia, og tar med seg familie og venner på tur. Utrolig deilig å se skikkelig blå himmel, grønne trær og lukte friskt gress igjen. Nesten som å være hjemme, men bare nesten. Vi tilbrakte en natt og en halv dag i Milan før vi reiste med tog til landsbygda og sjarmerende Iseo. Det er så nydelig her at jeg føler jeg står midt i en reisekatalog. Må bare dele dette med dere. Finnes det en mer perfekt plass å gifte seg.

MILAN



Thomas tar bilder når jeg ikke er klar. Er det mulig altså!




Måtte bytte tog tre ganger på vei til Iseo. Ikke helt lett, spesielt ikke når engelskkunnskapene i dette landet er på lavnivå, men kom da frem til slutt.

ISEO, RELAIS MIRABELLA

Da vi kom frem til Iseo var de fleste gjestene på plass og vi gjorde oss klar for en hyggelig pizzakveld på et lokalt pizzeria.






Dagen idag startet med frokost i omgivelser som er helt ubeskrivelige. Jeg og Thomasen har tilogmed fått unnagjort dagens treningsøkt. Noen heftige bakker her som vi har brynt oss på i tillegg til litt god gammeldags sirkeltrening på toppen.






Trøtt i trynet og klar for litt trenings:)





Den posituren under har dere sett meg i før. Noen som ser hva jeg gjør?


Nå må jeg gjøre meg klar for vingården. Hele bøtteballetten skal på vinsmaking. Med denne hyggelige gjengen samlet ser jeg for meg en kanondag:)


Snakkes!

1 kommentar:

  1. Eg vet eg vett eg vett! Du slår hjul!:)
    Det såg heeeeeilt fantastisk ut! Eg og vil på tur til Italia!:)
    Kos dåke masse!

    SvarSlett