onsdag 2. mai 2012

01.05.12, 30 ÅR

Først og fremst tusen takk for alle de fine gratulasjonsmeldingene på facebook og telefon. Jeg hadde en helt fantastisk dag og tenkte jeg ville dele den med dere.

Thomas hadde sagt han skulle ta seg fri fra jobb, og etter en del telefoner bak lukkede dører visste jeg det var noe på gang, men han ville ikke si hva. Typisk. Det ble lite søvn og mye grubling natt til 1.mai for å si det sånn.

Dagen startet kl. 09.00 på SHP hos Inger min PT. Hun hadde laget bursdagsprogram en 30 åring verdig. Perfekt start på dagen! Det er mulig det er de 60 burpees`ene jeg kjenner i dag.





Intensiv og morsom økt, men gud så nervøs jeg blir når Inger skal ta tiden på alt jeg gjør haha. Får samme følelsen som jeg hadde før en håndballkamp. Gla og fornøyd og rød i trynet labbet jeg hjem.

Thomas hadde laget frokost. Kunne ikke passet meg bedre. Ikke ofte vi har frokost sammen. Kos:)


Men så fikk jeg øye på denne, og var plutselig ikke så sulten lenger.


Se hva jeg fikk da! Ble spesielt gla for kamelen, også typisk min mann;)


Etter frokosten ventet nye overraskelser. Spa på golf klubben. Storfornøyd:)




90 min med "Hot stone massage" kan så absolut anbefales.

Neste stopp var Burj Al Arab, verdens enste 7 stjernes hotel. Vi satt ute og koste oss med god mat og live musikk.





Se på han da. Han sang for oss hele kvelden og hver gang han var ferdig spurte han: "Did you like the song?":)


Da jeg ikke trodde det var mulig å presse ned mer så kom bursdagskaka og hele bøtteballetten sang bursdagssang for meg.


Fikk ta den med meg hjem. Noen som vil ha?


Litt posering foran gullheisen før vi dro hjem. Happy 30 åring:)


Tusen takk til verdens beste mann for en fantastisk dag. Føler standarden er satt;)



Noe sier meg at jeg burde komme meg på trening nå:) 30 er de nye 20 vet dere. Mye å leve opp til:)


Håper dere også hadde en fin 1.mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar