tirsdag 9. august 2011

DRIVING SAFELY KURS



Her i Dubai roper du ikke på elgen men på kamelen.


I dag har "Dubaifruene" vært på teorikurs. Den første timen gikk med til å drive skremselspropaganda, og siden ingen av oss var nervøse for å bevege oss ut i trafikken fra før, kom det godt med;) Folk kjører som gale her nede, så det var greit å få litt nyttige tips. Jeg husker i det minste når jeg ikke skal kjøre:

1. Under sandstorm, sanddynene kan legge seg midt i vegen.
2. Når det regner, noe som kan forekomme 3-4 ganger i året.
3. Når det er tett tåke.

Da gjenstår det å se om jeg lurer meg ut på disse veiene.


Bildet er tatt fra Seadrill`s møterom.
I denne bilen.
Må ut å lærekjøre med Thomas:)


1 kommentar:

  1. Så kjekt at du har komt igang med bloggen :) Skal bli spennende å følge deg. Om ein måneds tid tenke eg du e dreven i Dubai trafikken. Leiligheten blir jo superfin og. Bare pittelitt misunnelig på ditt neste år som expat-kåna ;)Tenke du får det superdupert :)

    SvarSlett