tirsdag 23. august 2011

JUBILEUM

I dag har jeg og Mr. Håland vært sammen i 8 år. Selv om 8 år er lenge, og det i bunn og grunn forventes av oss jenter at vi skal huske en dato som denne, så klarer jeg det bare ikke. Jeg er helt elendig med datoer. Det ble litt sånn: "Ehh det var i dag det ja". Det kommer som en like stor overraskelse hvert år. Thomas derimot husker alt. Se hva som kom på døra i dag. Det er gutten sin det:)


Spa. Jeg har aldri vært på spa i hele mitt liv. Thomas sier han ikke er noe "Spa material", men jeg skal nok få overtalt han til å bli med.

Jeg husker i det minste bryllupsdatoen vår. Når jeg tenker meg om er det bare tre måneder siden vi giftet oss. Vel, det gjenstår å se da.

Tusen takk!

3 kommentarer:

  1. Mr Håland kan d han=)
    Trur mange guttar seie dei ikkje like spa, men når d komme t stykke trur eg han komme t å elska d! Kos dåke =)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulera med dagen. For en flink mann du har. Her e me vel lika dårlige begge to....haha.
    Eg sa på bryllupsdagen for nåken veker si: Me trenge ikkje kjøpa nåke t kvarandre, kan heller spara pengene te me ska på tur.
    Han: Pleie me kjøpa nåke te kvarandre?

    SvarSlett
  3. Grall:) så kjekt me ein mann som gjør noe utav dagen dåkkas:)

    SvarSlett