søndag 7. august 2011

SNEAK PEEK 3402

Da var en uke gått siden jeg entret Dubai og Trident Grand Residence. Dagene har gått med til steiking i solen og innkjøp til leiligheten. Vi venter fortsatt på levering av en del møbler, men noe har vi fått i hus. Gleder meg til alt er på plass. Utrolig kjedelig å gå i møbelbutikker når en trenger alt på en gang. Skulle ønske det var med møbler som med klær, at de kunne prøves på før man kjøpte dem, og skulle en allikevel ende opp med et bomkjøp så stapper vi det bare innerst i skapet. Når møblene først er montert, funnet sin plass i leiligheten og de stakkars underbetalte mennene fra India som ikke engang vil ta imot et glass vann har sagt: "Goodbye mam", da er det liksom for seint å angre. Så langt ingen bomkjøp-tror jeg. Her er en smakebit på noe av det vi har fått. Legger ut bilder av leiligheten når alt er på plass.


Lampen over spisebordet er fra Foscarini Big Bang.

Denne har fått plass i gangen.
Denne gule stolen fant vi på salg.
Trenger litt hyllefyll.
Hylla er fra Cattelan Italia.
Sofaen er også Italiensk design. Den 115 kg tunge sofaen måtte bæres 34 etasjer og gjennom 34 dører.
Har altså endt opp med en leilighet i alle regnbuens farger. Har verken interesse eller peiling på interiør, så jeg måtte hente litt inspo på http://www.fargebarn.blogspot.com/.







5 kommentarer:

  1. Tjohei! Så spennande Merethe! Like det eg ser! Du har vore flink. Ser du følge klesmoten i interiørverden. Sennepsgul is the new black ;)
    Hehe. Eg har lyst å reisa ned med ein gong eg...ser eg må spara te lommepenger ja....
    Kosa deg masse!

    SvarSlett
  2. Eg trur kje du får den stolen med deg i bagasjen Eline...

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Det e utrulig ka eg får pressa ned i en bag ;)

    SvarSlett
  5. WE LIKE!!!!!!! OI,oi oi me har lyst te å komma på besøk:-)

    Stoor klem

    SvarSlett